...

Jag vill inte jobba imorgon, vill ligga hemma och sova. Imorgon kommer de mesta delen av folket få sina löner och handla de sista klapparna, förmodlingen kommer det att vara kaos. Men det som känns jobbigast är nog dessa tågresor till Solna fram och tillbaka, till Stockholm tar det ca 35 minuter från märsta och Solna är två stationer innan Stockholm, så det tar säkert 30 minuter och sen är det en bit att gå till Solna centrum...

Men samtidigt som jag vill vara hemma imorgon har jag idag märkt hur tråkigt det har varit att sitta hemma hela dagen.

Nej, jag vill ha julafton nu, vara hemma hos mormor och äta så jag mår illa av all knäck! Det är ju ingen julafton utan den!
2009-12-22 @ 20:07:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0