Juldagen

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Åkte aldrig med till mormor idag med pappa. Istället ska jag hålla ännu en middag hemma hos mig med mina vänner Sara, Sandra och Carro, vi ska äta kyckling klubbor med klyftpotatis och bea sås! Mums! Dock får vi se om jag orkar ta mig ner till Willys för att köpa glass så de får efterrätt...

Igår var en bra dag, var hos mormor fram till 6-7 någonstans, sen åkte jag hem och bjöd hit Sandra och Carro, vi satt hemma hos mig och pratade ett tag sen gick vi ner till Bryggan (en krog precis här i närheten). Sara och Jimmy följde också med. Trevligt var det i alla fall.
Och ikväll är det dags igen. Efter maten ska vi dricka lite drinkar och sedan bege oss mot Uppsala för att möta upp min kusin och Kajsa för att gå på krogen där. Blir nog trevligt...
2009-12-25 @ 12:25:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0