Lucia firande

Idag hade min lillebror lucia på sitt dagis, jag och mamma gick dit. Dock var det inte förrän vid halv tre så skitungen hade bara sovit 30 minuter innan det var dags att vakna, vilket gjorde att han var super grinig och ville inte alls medverka i tåget med de andra barnen. Han ville hellre sitta i sin systers knä (så klart).
Men de andra barnen sjöng och efteråt bjöd de på fika, eller ja, bjöd och bjöd, man fick betala för det. Conrad tog en lussekatt till sig själv och sprang runt överallt och busade. Dock mest för sig själv, alla var ju med sina föräldrar. Mysigt var det i alla fall.


Min söta tomte! ♥

2009-12-14 @ 22:41:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Jo, dom brukar vara jättesöta dom små tomtarna och luciorna. Det är typiskt en sak man saknar sedan barnen var små. Kram

2009-12-15 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0