Snaaark!

Jag är super trött, och imorgon har jag ett ännu längre pass, jobbar nästan från öppning till stängning imorgon!

Jag ska snart gå och sova, orkar inte laga matlåda idag, så det får bli Mc donalds eller Sandys imorgon till lunch.

Just nu sitter jag i alla fall och pratar med Daniel på msn om att jag kanske kommer senare än den 26e som var planerat, detta beror dels på att en bekant till mig fyller 20 den 27e och vill då gå ut på krogen den 26e och jag vet inte än om jag måste jobba i mellandagarna. Men min pojkvän gillar inte att jag prioriterar jobbet. Dessutom fick jag Rickard (Daniels kompis) på mig, han blev besviken för att han fyller också 20, fast den 23e, suck det är många människor man ska göra glada....
2009-12-17 @ 22:11:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har dom erbjudit dig jobb i mellandagarna med? :) Tur att Carro är här och underhåller mig...

2009-12-18 @ 00:11:04
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Annika

Klart du ska jobba om du får och kan. Vi finns kvar och väntar på dig. Kram

2009-12-18 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0