Storstädat

När jag publicerade mitt senaste inlägg så började jag direkt storstäda i mitt rum och köket. Nu är det klart. Och fy vad mycket hår jag hade i min matta, kardade den med en gammal hårborste, har ingen karda, men det funkade det också, men det var sjukt mycket hår. Nu ser den mycket renare och fräshare ut. Har även flyttat på min gamla stationära dator som jag använde innan jag flyttade till denna lägenhet, den slutade funka i mars/april förra året. Så nu står den i min kläkammare tills jag kommer åt att kasta den på sopstationen. Anledningen till att jag fortfarande har den kvar är för att Daniel försökt laga den, men det har inte fungerat, men nu är hårddisken ute ur den och Daniel ska fixa tillbaka mina gamla bilder och min gamla musik. Bra det.

Har även hinnit duka det mesta till ikväll, glas och tallrikar står framme i alla fall. Blir nog bra.
Så nu är det bara att invätna att klockan ska bli fyra då jag ska börja med maten :)
2009-12-25 @ 14:45:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0