Tisdag

Idag skulle mormor ringa och väcka mig. Men det lyckades hon inte med. Hon ringde cirka en halv timma efter att jag vaknat. Hon skulle få skjus av mammas nya till Märsta. Så jag mötte upp henne strax innan ett utanför ÖB. Vi gick in och köpte saffran (kostade bara 20 kronor där) och sedan vidare till Willys för att köpa resten av ingridienserna till lussebullarna. Sen när vi var klara tog vi en tripp till Connys trafikskola. Så nu har jag teoriboken, vägmärks häfte, körkortshäfte samt internet koder så jag kan öva på teori provet via internet. Skönt! Plus att jag har tillgång till datorerna på Connys trafik skola för att öva på teorin.

Efter att vi varit där så gick vi hem till mamma med allt och bakade lussebullar! Jag åt dock mest deg. Lillebror vågade inte riktigt smaka då jag sa att det var bajs till honom. (Moget jag vet, men roligt att se ungens min) Kom hem med alldeles för många bullar och hela frysen är nu full.
Någon som vill komma på lucia och äta upp mina bullar?

Nej, nu gott folk är det dags att tända tre ljus i fönstret för cancern. Man skulle tydligen göra det nu klockan åtta till nio. Känns väldigt aktuellt för mig så det ska jag göra!
2009-12-01 @ 20:03:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0