Uppe med tuppen... (nästan)

Gick upp vid nio idag. Imorgon blir det dock värre då måste jag gå upp vid sju. Det är väl nackdelen med att jobba, att man måste gå upp tidigt på mornarna!
Men men, idag är det snökaos ute igen och graderna ligger på -7 här hemma i märsta. Hoppas det inte blir massa försenade tåg, orkar inte med något sånt idag igen!

Idag jobbar jag i alla fall 12-20, jobbar alltså till stängning, men det blir skoj, för min gamla arbetskamrat ska även jobba i solna idag. Roligt att få prata igen :)
2009-12-17 @ 09:43:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Usch och fy när det är så kallt som det är nu. Jag lovar att tänka på dig när jag åker till jobbet ikväll och när jag åker hem till min varma säng i morgon bitti. Kul att du fick lite jobb i alla fall. Kram

2009-12-17 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0