Uppe med tuppen

Idag är det julafton och jag är redan uppe, precis som alla andra nyfikna barn runt om i Sverige.
Vaknade vid åtta av att jag hade fem meddelanden och två missade samtal, eftersom jag hade stängt av ljudet på mobilen så hade jag inte märkt dem under natten. Det ena var i alla fall ett god jul sms från mamma. Sen var resten från Daniel. Han hade försökt få tag i mig i natt, både smsa och ringa, sen när jag inte svarade på något alls så fick jag smset "Fan love, är orolig när du inte svarar.Isch vad jag inte gillar dig nu :("

Daniel jag sover! :P Får väl ta och ringa upp honom strax, på julafton kan han faktiskt ta och vakna tididgt!


En gammal bild på Daniel

2009-12-24 @ 08:27:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0