Helgen

Jag har inte bloggat sedan i onsdags, det har varit mycket annat som jag har haft för mig. Torsdag och fredag var jag ju på praktik som vanligt. Trivdes mindre bra på tosdagen men det blev bättre på fredag när jag fick mera ansvar, fick till och med stå helt själv i butiken i 30 minuter på fredag kvällen efter jag hade lärt mig kassan, liksom redan efter andra dagen får jag stå helt själv! Tyckte det var lite skoj. Hemtex funkar i alla fall men jag började undra under fredagens luncg varför jag inte sökte på bok kompaniet som ligger brevid hemtex, det är ändå böcker jag kan! Men som min gamla chef sa när jag hälsade på där innan försvann från bokia "Du får ta det som en ny erfarenhet" och det ska jag göra också =)

I går var hade jag som sagt med middag med Sara och Sandra, jag gjorde köttfärs soppa, men hade glömt buljongen, så den smakade inte alls bra, men med lite extra salt smakade den bättre. Får lyckas bättre nästa gång, det var trots allt andra gången i mitt liv som jag gjorde soppa...
Efter middagen bestämmde vi oss för att dra till Sara som var ensam hemma och kollade på melodifestivalen, även Jimmy (Saras pojkvän) och Jocke (Jimmys tvillingbror) var där. Senare om en släkting till bröderna och hans flickvän också. Kvällen var mycket trevlig med mycket snack och många skatt åt Caroline af Ugglas när hon framförde sin låt under programmet. Ingen vi gillade direkt.
Kvällen slutade i alla fall vid tre när Jimmy körde hem mig och jag gick och la mig nästan på direkten i sängen, läste lite i min bok Flickan som lekte med elden och sedan somnade jag.

Och idag är det söndag och som jag nu har utsett till min tränar dag, så jag kom precis hem från gymmet och jag tog i så mycket där borta idag att jag mår illa just nu. Hoppas på en rejäl träningsvärk imorgon i armar och bröst muskeln!

Snart ska jag hoppa in i duschen men tänkte träna lite core här hemma först, kommer ihåg lite hur vi gjorde på core passet som det var 100 år sedan som jag var på, men att träna magen är alltid skönt!


Name the pet - get on the bus
2009-02-08 @ 14:27:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0