Hur gick provet nu då?

Ja man skulle ju kunna fråga sig frågan om hur det nu gick på provet. Men tyvärr gott folk, jag råkade försova mig! Detta är nog första gången på hela trean som jag försover mig. Jag vaknade kvart över nio och skickade iväg ett sms och frågade varför inte Madde hade ringt när jag aldrig dök upp och mötte henne i morse, men fick snabbt svar om att hon också hade försovit sig. Jahapp. Ingen idé att komma till provet heller eftersom vi aldrig skulle hunnit med provet i alla fall om vi åkte på direkten. Så jag sitter fortfarande här hemma, men om en kvart ska jag bege mig till skolan =)

Har bara en lektion idag då, vilket är Ung företagsamhet, det är då vi jobbar med våra företag. Nästa vecka är det Våga Vara Egen mässan i älvsjö, ska bli roligt att få stå där med 350 andra uf företag och massa stora företag som kommer gå runt och kolla på våra produkter! Hoppas våra sulor kommer gå långt! Kan berätta lite mera om dem sen, har ju inte gjort så mycker reklam om dem i bloggen faktist....
2009-02-10 @ 11:00:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

NÄHÄ? WOHO! Jag får en säng att sova i!!! Jag slipper sova på soffan! hur länge ska han stanna hos dig?

2009-02-10 @ 12:12:58
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahah, "försov" du dig denna vackra provdag :p

2009-02-10 @ 17:53:01
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0