Middags bjudning

Jag råkade lova Sandra och Sara en middag om de hjälpte mig att bära mina väskor förut när jag skulle till göteborg sist... Och ja nu är vi snart framme vid dagen middagen ske, nämligen på lördag. Jag och Sandra sitter och pratar om lite maträtter som skulle kunna lagas, jag föreslog linssoppa efter som det var länge sedan jag åt det och jag verkligen älskar det. Sandra däremot ville ha köttsoppa, men jag sa att det är så jobbigt att göra plus att jag aldrig har hittat något bra recept på det (Malin och Annika hjälp!?)
Vet ni vad människan då slänger ur sig!? "Det finns ju köttsoppa på burk" Tror hon på fullaste allvar om jag så gillade mat på burk att jag skulle kunna servera dem det? Nej inte direkt. Vi får hitta på något annat...
2009-02-04 @ 20:27:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det är ju inte kungen som kommer på middag direkt :p och så kräsen är jag inte, haha

2009-02-04 @ 20:29:13
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

och vadå råkade? :O vi är inte välkomna med andra ord? :O

2009-02-04 @ 20:30:15
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0