Onsdag

Denna dag har inte alls kommit med mycket. Först var det skola som vanligt och sedan hem igen. Väl hemma bestämde jag mig för att jag skulle ta ett träningspass på SATS där jag verkligen skulle pressa mig själv på vikterna och på cykeln. Well, när man glömmer vattenflaskan hemma så  går det inte så bra, i alla fall inte på cykeln. Vikterna klarade jag av destå bättre. Både mage, bröst, lår, bieceps och trieceps fick sig en rejäl omgång. Dock blev det bara tio minuter idag på cyklen då man svettas något otroligt och behöver mycket vatten om man gör på det programmet som jag vill köra på. Efter en dryg timma stack jag hem i alla fall och duschade.

Och här sitter jag nu några timmar efter duschen och inte gör något alls... Som vanligt alltså.
Imorgon är det första dagen på praktiken så får se hur jag trivs där... Håller er uppdaterade =)
2009-02-04 @ 20:04:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0