Ovanligt

Det känns jätte konstigt att vara hemma idag. Att vara hemma på ett lov över huvud taget. Jag är så van att alltid åka ner till Göteborg när det är lov, men detta lov fick Daniel ta och komma upp. Fast han skulle nog inte kommit upp om det inte vore för att vi åker iväg på kryssning på onsdag, det ska bli nice =) Dock tror Daniel att det kommer bli super tråkigt och en total flopp, men han kommer få ändra sig när vi väl är på båten.

Jag ska nog snart ta och göra mig klar, måste iväg till skolan idag, även fast det är lov. Det är nämligen så att vi lånade en projektor till mässan förra veckan och nu måste den lämnas tillbaka. Sara och Sandra är snälla och följer med, de skulle ändå till Onoff för Sandras kamera funkar inte, och har inte gjort det sen hon fick den typ, det vill säga julafton 07(!!) Men De har alltid kommit med någon förklaring som inte alls har stämt. Hoppas hon får en ny idag.

Men nu är det duschen som gäller.. =D

Hörs
2009-02-23 @ 12:21:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0