Snart middag

Snart ska jag bege mig mot centrum (ligger typ 2 minuter här ifrån) för att möta de andra som vi ska äta med. Kommer bli mysigt.
Det sista Sandra sa åt mig var "ta med kamera, du är vår fotograf" (något liknande iaf). Så frågan är nu vilken kamera ska jag ta med? Jag vill ta systemkameran eftersom jag inte använt den på länge och som Sandra sa, så kommer faktiskt Daniel snart med minneskort läsaren (1½ vecka), men hur roligt känns det att sitta med en stor fet kamera när man sitter inne på en resturang? Vi får se hur det blir i alla fall, nu måste jag fixa det sista innan jag ska dra  =)

Gammal bild på mig och bästa vän (fem år gammal nu)
2009-02-14 @ 16:39:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHA och du var tvungen att lägga upp den för att...? :P

2009-02-15 @ 16:28:14
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0