Söndag 1 Februari

Jaha, så var vi inne i februari nu då. Alltså är det 28 dagar kvar tills jag varit tillsammans med Daniel i tre år och en månad + 12 dagar tills jag fyller 19. Herregud börjar bli gammal....

Men denna söndag har det inte hänt så mycket i alla fall. Vaknade vid elva som vanligt och stack senare till gymmet. Var nästan helt själv när jag kom dit, det fanns väl inte mer än fem på skor på hyllorna, vilket var otroligt skönt. Cyklade 30 minuter och sen tränade jag lite mage och rätt mycket armar. Skönt var det, men jag känner redan av värk i armarna, vilket i och för sig är otroligt skönt för då vet jag att jag går framåt i träningen i alla fall.

Efter en timma på gymmet i alla fall gick jag hem och duschade och så, sen la jag mig med min bok flickan som lekte med elden, alltså fortsättningen på män som hatar kvinnor. Läste ett tag, åt lite middag och fortsatte läsa. Sen råkade jag somna till en timma och sen har jag suttit framför datorn ett tag...

Nej gott folk, kanske ska ta och göra en beställning på förstoringar nu, bilden på stockholm verkar ju de flesta tycka om och det är också en av mina favoriter, så den beställs nu i ett 70 x 100 cm format =)

Hörs imorgon gott folk
2009-02-01 @ 21:13:06 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0