Svart eller rött?

När jag ändå var upp på eurostop passade jag på att handla lite inne på kicks, det blev ett svart och ett rött nagellack, en sex stegs nagelfil (så jag både kan polera och fila dem med samma) och en flaska med skyddande spray när man plattar och fönar håret. Sen ville Sandra och Sara in på maxi, och där föll jag i mina nyttighetes tider, vi hamnade nämligen vid natur godiset och jag köpte lite couscous flingor doppade i choklad, men nu har jag gömt dem för mig själv så jag kan glömma bort dem tills på lördag i alla fall. Hoppas det fungerar.
Sen bar det av hem, och då tog vi bussen. När jag väl kom hem så ringde pappa och sa att det var dags att gå ut för vi skulle till Barkarby en snabbis och köpa min blackboard (alltså som en whiteborad fast svart)

Men nu har jag kommit hem igen och har redan ätit, men nu är den stora frågan... Svart eller rött nagellack på?

(Bilder på shoppingen kommer....)
2009-02-02 @ 19:08:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0