Webbdesign

Ännu en gång sitter jag på webbdesignen, men denna gång ska jag inte klaga över hur jobbigt och svårt det är utan klaga över att jag är klar med alla uppgifter och har nu inget att göra... Lektionen slutar som tur är om 20 minuter och nästa vecka har vi prov på HTML så känns bra att jag sedan slipper det. Men däremot ska vi börja med ett annat html program senare... Men men...

En rolig sak är i alla fall att jag har en praktik plats igen. På hemtex inne i väsby centrum. Den  jag egentligen har att tacka för det är faktist Annika, alltså Daniels mamma. Det var hon som gav mig förslaget att vara i en inredningsbutik och jag kom snabbt på hemtex butikerna. Frågan är ju bara hur bra jag kommer trivas. De hade tydligen redan två praktikanter och det fanns nog inte så mycket att göra. Chefen sa att vi skulle få slås om arbetsuppgifterna, får väl se om jag senare får byta. Känns fortfarande oerhört tråkigt att lämna bokia. Kommer nog mest sakna alla extra arbetare =(

På lektionen är det förresten inte många som arbetar, jag sitter längst bak så ser de flestas skärmar, Selim spelar något spel på internet, Robin sitter på msn och tjejerna kollar bloggar samtidigt som de kollar till sina HTML koder samtidigt...

2009-02-03 @ 10:51:10 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0