Coldplay FTW!

Har glömt att berätta för er förresten att jag och Daniel ska gå på Coldplay den 22 Agusti. =D Har vetat om det sen de släppte biljetterna, men har inte kunnat skrivit något om det då det var en julklapp från pappa till Daniel och mig, men eftersom det var jag som fick boka biljetterna så visste jag redan om det. Men Daniel fick inte veta något förrestens förra söndagen. Som tur var blev han glad, jag visste inte riktigt hur kan skulle reagera om han verkligen ville se dem, eller om han bara pratat om att köpa biljetter till oss för att han vet att jag vill se dem så mycket. Skoj är det i alla fall och jag längtar massor! =D
2009-01-07 @ 23:59:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lyckost. Själv glömde jag helt bort det och blev utan biljetter :(

2009-01-08 @ 12:10:08
URL: http://iomia.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0