Denna omtalade bok i denna blogg

Självklart handlar detta inlägg om min kära bok igen Män som hatar kvinnor, jag har snart läst ut den, jag har va 120 sidor kvar och säkert hälften av dem är en epilog. Det är riktigt spännande nu och man har fått reda på massor som kommer som en liten chock helt plötsligt, jag säger bara en sak, jag längtar till den 27 Februari då boken kommer ut som film på bio. Jag ska se den, jag vet att Kajsa också vill se den, men kanske Daniel är är då (vi har tre årsdag dagen efter) så vi får se hur det blir med den saken. Se filmen ska jag i alla göra, vill gärna uppleva spänningen igen även fast jag då kommer veta vad som kommer att hända.


Noomi Rapace och Michael nyqvist spelar Lisbeth Salander och Mikael blomkvist i filmen Män som hatar kvinnor
2009-01-18 @ 21:57:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha jag var nästan helt säker på att det skulle vara han som skulle spela mikael, känns som det är en typsik mikael nykvist-roll :P

2009-01-19 @ 09:10:53
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0