Fredag

Idag vaknade jag redan vid tio på dagen rekord under lovet tror jag, om man inte räknar med de dagarna jag gick gå upp vid åtta för att sedan åka till jobbet. Däremot så har Daniel inte sovit alls under natten, så han ligger och sover här brevid mig nu i sängen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska nog ner till Maxi och handla lite i alla fall tror jag, det beror lite på om jag får med Daniel eller inte. Annars ska jag väl sitta vid datorn och fixa lite mera på bloggen (om jag kommer på något mera som ska fixas. Och så ska jag självklart fortsätta läsa min bok. Målet är ju att ha läst ut den innan jag kommer hem på söndag kväll/natt, men med tanke på att det är ca 460 sidor kvart tills boken är slut så tror jag väl inte att det kommer funka.

Imorgon åker Annika och Håkan iväg till Annikas bror så jag och Daniel blir ensamna med hunden, dock skulle några vänner komma över så ska vi hitta på något =)
Blir nog skoj.
2009-01-09 @ 13:35:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0