Rea shopping på hemtex

Idag efter skolan gick jag och Madde in på hemtex. Vi hade nämligen sätt billiga kuddar där för 79 kr. Madde köpte två av dem när vi var i kista i lördags, men jag köpte dem aldrig då. Och eftersom mina IKEA kuddar har blivit helt sunkiga så var det dags för ett par nya och visst passar man på när de är så billiga? De kostade 199 kr förut innan rean.
Sen när jag skulle betala så berättade kassörskan för mig att det var ta tre betala för två. Och jag som länge hade kollat efter ett nytt påslakan sätt sprang bort dit och kollade. Så vips kom jag hem med två kuddar, ett påslakan sätt och ett extra örngott (eftersom man bara får med en i påslakansättet) Helt underbart, och allt detta gick på 187 kr och hade jag köpt allt detta då det inte var rea hade jag fått betata 626 kr. *

Känns det inte lite underbart? =)
2009-01-27 @ 20:16:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: annika

Vilket klipp, och snyggt blev det ocskå. Antar att det är det som är på bilden längre upp. / Kram

2009-01-28 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0