Sova hos Kajsa

Snart kommer Kajsa och hennes mamma och plockar upp mig. Sen ska vi till Uppsala där Kajsa nu mera bor med sin mamma efter att ha lämnat Skepptuna. Ska bli roligt att se hur de bor nu och se lite andra delar av Uppsala än IKEA och fyrishov.
Jag ska i alla fall sova över hos dem i natt så kommer inte bli något mera bloggande förren imorgon när jag kommer hem. Och då ska jag även gå på en bodypump pass med Madde på SATS. Vi får se hur det kommer gå om jag får träningsvärk i armarna efter dagens boxnings pass, det var förresten svin skoj och vi ska göra det flera gånger. Dock var det lika jobbigt som roligt, men det var de värt! =D

Hörs imorgon
2009-01-17 @ 16:38:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0