Svenska B

Sitter i skolan på svenska B, läraren står just nu och pratar om Hjalmar Söderberg och om de böcker han har sktivit.
Vi hade håltimma innan svenskan så har haft lunch i två timmar, jag och Madde gick runt i Väsby centrum, jag hittade ett par byxor och ett par skor, jeansen kommer förhoppningsvis köpas idag senare innan pappa och jag ska handla. Jeansen kommer från Replay, och skorna får bli sen när jag får lön nästa fredag, för nästa lördag ska jag och Madde ut och handla massor! =D Ett par till jeans ska i alla fall inhandlas, två av mina jenas har nämligen spruckit för att de är så gamla. Men när det är 50 % rabatt på jeansen nu så måste man slå till =D
2009-01-14 @ 14:20:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Du och din pappa ska ut nästa lördag och handla massor? Skulle inte vi det?



Ps. Dom där skorna måste jag ha!

2009-01-14 @ 22:06:48
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0