Torsdag 29 Januari

Jag vaknade vid 10 idag, alltså för drygt en timma sedan, jag funderar på vad jag ska göra nu, men tror det blir att borsta tänderna och tvätta ansiktet lite snabbt och sedan dra ner till gymmet, har inte varit där sedan boxningen och det är snart två veckor sedan. Men mycket av det beror på att grupppassen är uppbokade redan en vecka innan, det gäller att vara på hugget, franför allt om man vill gå på core (gruppträning för mage och rygg). Men nu får jag skärpa mig och boka redan en vecka innan. Men Aerobicsen på tisdag är i alla fall bokad och jag har inget arbete som måste göras tills på onsdag så då ska jag nog komma iväg =)


Förresten så "storhandlade" jag igår på apoteket, tandtråd, skin tonic och deep cleaning mousse. Egentligen var det bara tandtråden jag skulle ha, men "råkade" gå förbi hud hyllorna också och kunde inte låta bli.
2009-01-29 @ 11:12:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0