Tre timmar senare...

... och huvudvärken/migränen har fortfarande inte släppt.
Under dessa tre timmar har jag kollat på tre avsnitt av Weeds och läst två kapitel till ur boken Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson, den blir bara bättre och bättre. Jag förstår verkligen varför halva Sverige har läst denna triologi, den är ju underbar. Även fast jag inte har kommit så långt så tycker jag att Stieg Larsson skriver på ett speciellt sätt som får en att vilja läsa mera....

Slut pratat om min bok nu i alla fall. Ska nog försöka sova..
Natti
2009-01-09 @ 03:19:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag funderar också på att börja läsa dom.. :P

2009-01-09 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0