Trött

Jag tror jag somnar snart, jag är sjukt trött och vill lägga mig och sova just nu. Finns inte heller något vettigare att göra, alla verkar upptagna på msn så det finns ingen att prata med heller. Och jag vill läsa mera ur min bok, alltså Män som hatar kvinnor. Har säkert läst över 100 sidor idag men vill läsa mera! Allt spännande börjar hända nu..

Imorgon måste jag upp tidigt igen för imorgon ska jag och Madde äntligen testa på boxen på SATS, kommer nog bli super kul! Vi får hoppas på det i alla fall. Det var i alla fall roligt när vi boxades på idrotten i tvåan och inte minst lila jobbigt! Så hoppas bara jag kommer upp och är på SATS till halv tolv imorgon, får inte fasna i boken för länge nu.


En gayig bild på Daniel från nyår =)
2009-01-16 @ 21:08:25 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh vilken snygg design du fått!

2009-01-16 @ 22:17:26
URL: http://justbell.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Har han inte ens råd med porto så är han riktigt fattig!

2009-01-16 @ 22:57:51
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0