Varför blir det alltid så här?

Haha, jag skulle bara fixa klart sängen med allt det nya och så, sen helt plötsligt står jag och städar rummet och skrivbordet. Varför blir det alltid så att man börjar städa på kvällarna och inte mitt på dagen? I och för sig så har jag skola på dagarna men i alla fall, klockan åtta på kvällen borde jag försöka varva ner istället så jag kan somna sen. Men icke. Rummet är i alla fall städat och fint nu och sängen ser super mysig ut och kommer vara skön att sova i ikväll =)


Min fin fina säng utan ben, många som klagar över det, men förhoppningsvis så ska det köpas nya ben på 30 cm höjd från IKEA snart =)
2009-01-27 @ 21:23:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde inte få gå till IKEA ensam. kan vara farligt för plånboken

2009-01-27 @ 21:29:27
Postat av: Malin

Har du inte tröttnat på din väska snart och kan skicka den till mig? ;)

2009-01-28 @ 11:58:38
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0