Förresten....

... Jag och Kajsa(hon sov över) vaknade imorse av att min mobil ringde, det var hemtex men eftersom jag precis vaknat så lät jag de vara, och tänkte att jag skulle ringa upp sen när jag vaknat ordentligt. Några timmar senare vaknade vi till igen och jag ringde och hade inte direkt några större förväntningar, oftast när hemtex ringer är det byte med tider eller Jenny som är nyfiken på mejl vi fått. Men denna gång handlade det faktiskt om att jag behövde hoppa in och jobba idag, så trots gårkvällen och natten så jobbade jag mellan 16-19.10 och det gick galant. =)

Och imorgon är det dags igen 12-19.10
2009-07-16 @ 22:07:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0