Gårdagen

Igår hade jag och tre vänner mysigt ute på min balkong. Pappa jag och Sandra köpte som sagt nya utemöbler och senare kom Kajsa, Sara och Sandra över till mig och så drack vi goda drinkar. Jag hade även köpt hem Nacho chips, ostdip och guacamole, underbart gott var det, dock tog chipsen slut fortare än dipen, så desperata som vi var och ingen ville åka till coop att handla åt oss, så tog vi och popade pop corn och dopade i. Detta är verkligen något vi måste göra om igen.

Runt 22.30 drog vi oss in för att göra oss klara för en utekväll i stockholm, Sandra kände inte för att följa med så vi andra tre åkte inåt med 23 tåget till Toxic, Vi dansade och hade trevligt. Dock kom alla killar till kajsa hela tiden och alla tjejer gav henne beröm för hennes linne som alla trodde var en klänning. Tur var att jag hade med mig Sara att dansa med och dissa alla killar merd som var otroligt jobbiga, förstår inte varför inte tre tjejer kan få dansa ifred på ett dansgolv på krogen utan att killarna ska försöka komma med och dansa, låt oss vara! Och de förstår ju inte första gången heller, utan de kommer ju tillbaka också efter ett tag. Men men, vi överlevde och vi tog 2.10 nattbussen hem, vid halv fyra var vi hemma igen och somnade snabbt.

Kvällen var super och vill gärna göra om den igen, framför allt att sitta ute på  min balkong, dricka vin/drinkar, snacka skit och ha något snacks.. Mys på hög nivå


För att få till den perfekta drinken mätte vi romen med matskedar, två matskedar var alldeles perfekt och sen resten sprite, bacardi razz med sprite är den bästa drinken ever!

Mina fina glas som vi drack ur, fick fyra cocktail glas och fyra vanliga i olika färger, jätte fina. Såna önskar jag mig mer av.
2009-07-16 @ 22:00:34 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mamma trodde vi hade lärt oss något när jag sa att vi hade i två matskedar. Jag såg ut som ett frågetecken och hon förtydligade att två matskedar ger 4cl sprit ;) Perfa med andra ord!

2009-07-17 @ 12:36:53
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0