Home sweet home

Är nu hemma och har varit hemma ett tag. Hos Sara hade vi trevligt, dock hade jag nog själv valt en annan film men man tog det som fanns, vi såg nämligen Wallander - skulden, tror jag den hette, den var inte dirket någon film jag själv sätter mig och kollar på...

På vägen hem fick jag gå själv igen, och det ändå en bra bit att gå, tar väl 20 minuter ändå. Jag ville ringa Daniel som jag brukar göra när jag går hem så här mitt i natten, men nej han sitter inte hemma och väntar på att hans flickvän ska ringa för att få känna sig lite tryggare, nej han går på fest istället, dessutom en fest där det är fjortisar som bråkar och folk spelar massa pyramid spel för att få dricka sig råfulla så de inte kan komma ihåg något imorgon, nej skämt och sido, självklart får han vara ute, blir bara glad även fast han råkade komma till en riktig fjortis fest.

Nu ska det nog inte hända så mycket, ska väl kolla på lite big bang theory <3

2009-07-19 @ 01:15:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0