Jobba jobba hela dagen

Jobbet gick bra idag även fast det kändes som tiden aldrig blev sju. Men dagen underhölls i alla fall med att flytta på massa bäddset som tog hela dagen plus massa konstiga kunder, som frågar efter pennor och lite sånt konstigt som säger sig självt att vi inte har. Men det värsta av allt var en gubbe som kom in och började prata med mig om att han tycker att man ska sälja gamlat kött på Ica för dem son inte har råd. Han stod där och predika om hur mycket bönderna tjänar per kilo och hur mycket kött som kastas bort varje dag för att det är gammlt.
Dock tror jag nog att han själv hade det lite knapert för han hade knappt pengar till att köpa gröt. Men han var konstig i alla fall.

Och imorgon väntar en arbetsdag i Mörby centrum som sagt, och jag såg nyss på SLs reseplanerare att pendel tågen inte går varje kvart på morgonen nu på sommarn utan bara 04 och 34. Alltså måste jag ta 8.34 tåget imorgon mot stan. Det suger! Kommer vara super tidig men då kanske jag hittar rätt och inte känner mig så stressad....
2009-07-07 @ 20:18:29 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0