Onsdag

Idag blir det väldigt dåligt med bloggning känner jag. Men det händer inte så mycket i mitt liv dessa dagar jag jobbar, jag går till jobbet, jobbar lite, äter lunch jobbar lite mera och sen åker jag hem. Dock pratade jag med chefen idag om hur det blir i fortsättningen, och hon sa att jag kommer inte att bli schema lagd i framtiden men jag kommer kunna bli inringd ibland, fram tills dess att jag säger i från eller tills jag flyttar ner till Göteborg, dock får vi se när det blir, jag menar, Daniel måste ju både ha jobb och lägenhet innan dess och det går inte fort frammåt, jag är i alla fall inställd på att vara var i Stockholm till nästa år i alla fall tyvärr.. Men den som väntar på något gott...

2009-07-22 @ 19:54:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: sliM

... väntar alltid för länge.

2009-07-22 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0