Övningskör och jobba i Mörby Centrum

Idag har jag varit ute och fart på vägarna, första gången jag kör på vägar och det gick riktigt bra, fick starta i backar och sådant, men det gick super. Pappa är jätte nöjd och även jag är det. Sandra tyckte att det var lite tidigt för mig att köra på riktiga vägar, men jag försvarar mig med att jag själv känner mig så säker att jag kan köra på vägar, jag kör ju ingenstans där jag känner att jag inte klarar av att köra.

Men sen när vi var ute och körde hade jag fått ett missat samtal från ett konstigt 08 nummer, så jag kollade upp det nyss och det visade sig vara Hemtex i Mörby Centrum som hade ringt (jag jobbar ju på Hemtex i Väsby) och de behövde extra personal på onsdag, så på onsdag ska jag försöka ta mig till Mörby och jobba där i 6 timmar helt själv i en helt ny butik och de andra kommer vara på lagret och packa ihop grejer som tydligen ska skickas ut. Men det kommer nog gå bra. Lite utmaningar så där. Men det suger att det är redan 10 på morgonen som jag börjar eftersom mörby ligger på andra sidan stan, det blir till att gå upp tidigt för mig då. Men det är pengar!
2009-07-06 @ 18:03:18 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ÄR tidigt. Sara säger att på körskolan får du inte dra ut i trafiken förens efter 4-5 gången du kört. Och du körde första gången med din pappa idag.

2009-07-06 @ 19:12:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Des - Mina små försök till att bli en bra fotograf

svar: Nej jag körde inte första gången med pappa idag, vi har kört förut och har även gjort det med andra. och i min kör bok står det att man ska ge sig ut på vägarna när man känner sig tillräckligt säker. Det är ju olika från person till person.

2009-07-06 @ 21:57:59
URL: http://des.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0