Torsdag

Idag och imorgon var det menningen att jag skulle vara ledig, men så igår på vägen hem från jobet så smsade Katja mig och bad mig jobba 10-12, antagligen behövde hon väl göra något de två timmarna eftersom hennes pass är från 10-19.10 egentligen men det gör mig inget, för som jag sa till Katja, det bara mera pengar till mig. Och det blir ju ändå ca 200 kr extra minus skatt plus semester ersättning.

Aja, efter jobbet åker jag till mormor och umgås med henne och morfar det kommer bli mys.
Och sedan imorgon ryktas det om att det blir Gröna lund med vänner och Sandras familj. jag har märkt på senaste tiden att nöjesfält inte är specieltl roliga längre, men får i alla fall umgås och åka de roligaste sakerna ändå. Men det blir nog ett åkband i alla fall, skulle bli en skillnad på 20 kronor tror jag om jag skulle köpa lösa kuponger och om jag köpte åkband, så det får bli ett sådant.

Nej nu blir det bara en massa svammel, hörs ikväll


Jag, Conrad och mormor på morfars 75 års dag 6 maj 2008
2009-07-23 @ 09:03:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0