Turkvännen lär sig laga mat

Igår när jag jobbade ringde min vän Selim mig och var överlycklig, han höll på att laga egen mat, och jag vill då också påminna att Selim är född 1988 och är 20 år och igår lagade han köttbullar (?) och makaroner och var mycket stolt när han talade om det för mig.
Jag och madde har länge pratat om att ge honom en kockbok i present och det kanske är dags nu då när han faktiskt försöker. Och nu försöker jag förklara för honom hur man kokar ris för han ska laga det idag. Detta är spännande, undrar om hans föräldrar har ett helt kök kvar när de kommer hem från Turkiet.
2009-07-06 @ 13:23:44 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: sliM

som ni förstår lagar min morsa maten. jag kan bara laga de enklaste maträtterna och FÖRSÖKER att lära mig lite svårare maträtter :P. önska mig lycka till. dock så hjälper min bror mig med matlagningen just nu.

2009-07-06 @ 13:28:45
Postat av: Sandra

haha slim är så duktig sååå :P

2009-07-06 @ 16:26:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0