Mot 08land

Idag åker jag alltså hem igen. Har varit i Göteborg i lite över tre veckor. Det känns tråkigt att lämna väst kusten, men som sagt jag saknar mina vänner, och som jag precis sa till Christoffer, jobbet väntar och pengarna rullar in. Fick dessutom ett sms från Eva-Maria nyss på mitt jobb som ville påminna mig om att jag börjar imorgon och undra om jag inte kunde börja redan vid 10 stället för 11, helt lugnt för mig, då jag kommer få ca 100 kr extra för den timman. Plus att det kommer gå fort jobbar nämligen med Katja och Marica, och Katja har alltid sånna konstiga idéer för sig.
Dessutom fick jag reda på att jag jobbar i helgen, det känns lite så där, men ändå helt okej, dock planeras det grillkväll med goda drinkar och mat, men jag överlever nog en sån kväll efter lite jobb....

Förresten kanske det är dags att börja packa snart, vi måste ju trots allt åka vid halv sex och jag är alltid en tidsprestimist så jag känner mig redan stressad, men det ska nog gå bra... Nej nu lägger jag in en ny bild som jag tog förra veckan vid havet och sen börjar jag packa, så jag känner mig lite mindre stressad...
Hörs när jag är hemma i 08land!

2009-06-30 @ 13:15:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0