Söndag

Idag är det något sjukt varmt här på västkusten, man orkar inte göra ett piss. Men jag har i alla fall orkar boka mig en biljett hem mot Stockholm igen, så på tisdag vid 19 lyfter mitt plan som ska ta mig hem, har varit här i tre veckor precis idag och jag saknar inte alls Stockholm. Visst jag saknar mina vänner och dem ska det bli skönt att få träffa igen, men jag hade gärna velat stanna kvar längre, jag älskar Göteborg!
Men när jag kommer hem till Stockholm igen är det jobb som väntar, börjar på onsdag, men jobbar bara onsdag och torsdag nästa vecka tror jag, så jag hoppas att jag är ledig på helgen, för på lördag drar Madde till Cypern i tre veckor så vill hinna umgås lite med henne..
Som tur är så hämtar hon mig även på arlanda, hon fick ju en bil i student present så slipper pappa åka och hämta mig och jag får mig en skvaller stund med en vän :) Blir prima....
2009-06-28 @ 17:07:12 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0