Fullt upp

Dessa dagar som är kvar på denna vecka händer det någonting hela tiden, förutom i helgen då.
Men imorgon har vi stora nationella provet i svenska B. Ämnet är Engagemang och påverkan och vi ska skriva uppsatas i 500 minuter, vlket suger, efter det ska jag försöka ta mig in till Stan och träffa mina kusiner för en fika, vi har nämligen inte sätts på ett bra tag (si så där minst 15 år säkert)

Sen på torsdag är den berömda skivan. Vår studentskiva som det har varit mycket snack om nu i skolan, på torsdag smäller det med både mat och dans. Det är även sagt att vi ska ta första tåget hem, som går 4.50 från centralen, alltså är vi hemma 5.26, då är det bara att snabbt gå hem och sova så mycket jag kan...

För sen på fredagen så ska jag till Göteborg igen. Planet lyfter 13.00,  vilket betyder att jag måste gå upp vid 10 - 11 någonstans, det blir inte många timmars sömn, men det är det värt! Kan lika väl sova hos Daniel sen i hans sköna säng.

UNDERBART!
2009-03-31 @ 18:56:44 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0