Göteborgs universitet och skor

Jag kom nyss hem från skolan och hittade för en gång skull post till mig som inte var räkningar, nämligen en avi om att mina skor finns nu att hämta på mitt uthämtnings ställe, som dessutom ligger 5 minuter ifrån mig, men de kommer inte in där förrän om 30 minuter. Jag får hålla mig ett tag till...
Sen kom även en stor och tjock katalog från Göteborgs universitet, drömmen är ju helt klart att kunna flytta ner till gbg så snabbt som möjligt, men just nu känns det inte alls nära, man behöver ju ett jobb innan man skaffar lägenhet, och jag kan ju knappast pendla mellan Göteborg och Stockholm varje dag jag har föreläsningar och liknande, men jag kollar runt lite över allt i alla fall... Kanske om något år börjar jag på universitet i alla fall, inte direkt efter gymnasiet i alla fall =)


Update: Skorna är väldigt höga, men de är underbara! Jag älskar dem =D
2009-03-24 @ 15:27:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

jävlar va dom skorna kom fort :P

2009-03-24 @ 16:56:28
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0