KC, H.e.a.t & mormor

Det blev inte så lyckat igår gott folk, vi missade nämligen tåget till stan så vi stack till KC istället (lokala nattklubben) och stannade till ca ett, sen var jag grymt trött så vi gick hem.

Idag var jag med Sandra och Sara ett tag i Väsby och kollade h.e.a.t som spelade där, ni vet dem som är med i melodifestivalen, de är nämligen från väsby och två ifrån märsta. Det var roligt förutom alla fjortisar som skrek allt va de kunde och hade skrivit h.e.a.t i pannan med kajal * minns tillbaka då jag och Sandra gick runt så på stan, med namn på kinderna alltså skrivna med kajal* Sen stack vi hem...
Sen har det inte hänt speciellt mycket mera...

Imorgon fyller världens bästa mormor år, så ska hem till henne efter skolan och äta massa smörgås tårta och dricka latte. Nam nam, mormors smörgås tårta är godast, till och med Daniel som inte ens gillar skaldjur älskar den. Då har man lyckats..

Men men, skriver väl något imorgon efter jag kommit hem från mormor... =)


Snoppmannen som vi kallar honom

2009-03-15 @ 22:22:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

give me smörgåstårta!!!

2009-03-16 @ 00:54:55
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0