Lördag

Ännu en lördag. Idag ville Daniel egentligen åka hem, men tradera bljetterna blev för dyra. Så han åker hem en annan dag istället.

Idag ska jag i alla fall på bio med Kajsa. Vi lämnar Daniel då han inte vill se Män som hatar kvinnor, men det vill jag och kajsa! Ska bli spännande hur de har gjort, om de har ändrat mycket från boken eller om det faktist är acceptabelt. Jag vet i alla fall att de har ändrat lite, och det är inget positivt, men om det inte är så mycket mera annat ändrat så kanske det funkar i alla fall... Kajsa kommer i alla fall om ca två timmar. Och vid 19.00 lämnar vi Daniel här hemma. Han tycker dock inte att det gör något, han har ju trots allt sitt dumma spel som han sitter hela nätterna och spelar....
2009-03-07 @ 16:10:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0