När Daniel är här...

... Så orkar jag inte blogga, även om vi inte gör något speciellt annat så orkar jag inte skriva ner något i denna blogg. Men i alla fall.
I onsdags var vi på kryssning och hade det trevligt, i fredags var vi på inspelning av parlamentet med Sandra och Sara, och till slut så hade vi tre års dag i lördags, något som inte firades speciellt mycket, som vanligt blev det blåbärs paj (internt) och denna gång blev det inte en paj från ica, utan en hemma gjort, det var mycket godare. Fast vi är annars för lata tror jag för att orka göra en själva... =P


Jag och Daniel på kryssningen
Och Kajsa är fotografen (haha)
2009-03-02 @ 19:21:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och veeem är fotografen? ;)

2009-03-04 @ 12:30:33
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0