Projekt arbete

Sitter i skolan ännu en gång. Sitter och jobbar med projekt arbetet, har kommit en bit men är inte klar än.
imorse försov jag med dessutom, vaknade av att madde smsade mig 10 minuter innan jag skulle gå, så jag fick snällt ta ett tåg senare, kom på webb designen och jobbade lite med dreamweaver och så fick vi lunch. Åt en ost och skink macka med en burk cola. Det är bäst!

Ska väl börja skriva på projektet snart, men orkar inte riktigt, lärarna ska ha konferens snart och prata om våra betyg, så då är vi lärar lösa också.  Men skriver väl på lite sen så går jag hem....

Blev förresten inte smoothie igår kväll, gick och borstade tänderna för att sedan gå och sova.
Det var skönt, men ändå försov jag mig... Suck
2009-03-17 @ 12:54:57 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

BURK COLA!!! diggar

2009-03-22 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0