Träning

Jag kom nyss hem från gymmet, där var jag med Selim ännu en gång, vilket egentligen innebär ett h*lvete imorgon och onsdag då jag kommer ha en sådan sjukt träningsvärk, det fick jag sist i alla fall, och idag körde vi bara axlar och mage övningar i 1½  timma, så imorgon kommer jag ha sjukt ont, och på onsdag kommer det vara som värst. Men det känns skönt faktist.
Det var dock nära att jag sket i träningen, hade nämligen somnat i väntan på att Selim skulle komma hem från skola och solna, men när jag frågade om vi kunde träna imorgon istället fick jag ett stort nej tillbaka och att jag skulle ta och palla mig upp. Så det var bara att lyda, men som sagt, det känns skönt nu efteråt =)


En fin liten bild på Selim =)
2009-03-23 @ 17:40:17 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0