25 dagar kvar

Nu är det 25 dagar kvar tills vi tar studenten, på fredag är det mösspåtagning och det snackas om att några kompisasr ska hem till mig och äta frukost innan vid 11 för att sedan gemensamt åka till Väsby för att äta lunch med alla treor och äntligen få sätta på sig mössan, vad dagen mer bjuder på har jag faktiskt ingen aning om, det är fest på fabben (farbror & CO) på kvällen men mellan lunch och fabben har jag ingen aning.

Men men, denna vecka ska i alla fall treans stora projekt rapport vara inlämnad, jag har en hel del saker kvar att skriva, och det känns inte bra. Men imorgon är jag praktiskt taget ledig (har bara svenska på morgonen) så jag får åka hem snabbt och jobba rumpan av mig, för på tisdag ska den vara inne. Lite läskigt faktiskt.
Och på onsdag ska Satanist arbetet vara klart också i religionen som bara får vara på en sida, det är faktiskt en svårare utmanning än vad man tror.



Mitt projekt rapport, måste skriva mer på avvecklings fasen, skriva sammanfattning, källor samt analys delen. Får jobba som sagt imorgon.
2009-05-10 @ 19:26:50 Student 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0