Ännu mera student prat

Det är idag 28 dagar kvar till studenten, och jag börjar fundera mera och mer över studentpresenter som man kan önska sig.
Mormor kommer förhoppningsvis köpa en ring, med en vinröd sten i, eftersom vinröd är handels färg, så det blir super.
Sen gick min klocka sönder idag, och jag har ingen aning om vart garanti papperna är längre och orkar inte leta heller, så funderar på att önska mig en ny lite snyggare klocka faktiskt, får gå in och kolla i klockbutiken imorgon på rasten.
Sen vet jag faktiskt inte vad jag mera önskar mig, presentkort på IKEA kanske?
Smycken? Något slags namnsmycke kanske, helst som på framsidan av boken När livet stannar, sånna tycker jag är fina, fast med mitt namn vill jag självklart ha då =)

Sen när det gäller student klänningen, jag har bestämmt mig för att inte köpa en ny, utan avända en jag hade på Malins student som jag bara har använt den gången, kommer lägga upp bilder senare på den. Men den kommer passa, då är det bara sko problemet kvar =) Men något hittar jag alltid.
2009-05-07 @ 22:49:10 Student 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sliM

Vad är det för fel att önska sig pengar?

2009-05-08 @ 08:54:31
Postat av: Malin Hellner Ottosson

Skorna du hade på mitt bröllop då? Dom var svinsnygga :D

2009-05-08 @ 13:29:47
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0