Selim i ett nötskal

Ja det var ett tag sedan Selim sa något dumt, men nu har han gjort det igen...

Jag: Tror du Sofia blir sur om jag inte är klar med religions arbetet imorgon?
Selim: Vad händer imorgon?
Jag: Religions arbetet ska vara klart
Selim: Vad har det med Kajsa att göra?
Jag? Va!? Kajsa? Sofia skrev jag ju?

Då ringde han upp och fattade ingenting och frågade vem Sofia var, allså vår lärare.
Behöver jag säga mer än att han hade druckit? Fast det hade nog inte varit så oväntat ändå, om han hade varit i nyktert tillstånd


Selim, min turk vän, inte i ett sånt nyktert tillstånd här heller =P (skolavslutnigen 08)
2009-05-12 @ 23:16:25 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ofta han trodde att JAG (eller??) skulle bli sur över DITT arbete xD hahaha.

Kul förresten att även jag är med på ett hörn på bilden ^^

2009-05-13 @ 12:30:07
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com
Postat av: sliM

Ni får ursäkta mig...

2009-05-13 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0