Skolan

Sitter ännu en gång i skolan och har inte någonting att göra, denna gång har jag i alla fall inte fasnat på en uppgift, det är i alla fall sista webbdesign lektionen jag sitter på nu, jag kunde lika gärna kommit nu, om inte 10 minuter innan lektionen slutar, det jag har gjort idag som rör denna lektion är bara att fått reda på mitt betyg samt gjort en utvärdering, sen har jag suttit och sktivit på min recension i svenskan som skulle varit klar för ett bra tag sen.

Förresten fick jag MVG i slutbetyg i Webbdesign, antagligen får jag det i Svenska (ligger mellan VG - MVG) och i Fotografisk bild kommer jag nästan garanterat få det, så det känns bra, sen ligger jag nog på VG i resten av alla ämnen, det känns skönt! Vill inte ha mera G på mitt betyg! haha.

2009-05-26 @ 10:11:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0