Dags för sängen

Ska försöka sova nu. Igår försökte jag lägga mig tidigt men det gick inte så bra, men ikväll hade jag tänkt att läsa lite innan, något jag inte har kunnat gjort hos Daniel då han skulle störas om jag skulle tända någon lampa när han sover. Vill läsa ut Flyga drake och börja på "Veronika bestämmer sig för att dö"

Har förresten slarvat något otroligt med rengöring av ansiktet i Göteborg, har bara blivit när jag dushcat vilket märkt på min hy märke jag nyss, men nu är det dags igen för rengöring morgon och kväll.
Så imorgon ska jag ha ansiktsmask och massa sånt tjej pyssel för att bli fräsh igen.
2009-11-19 @ 00:20:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0