Hemma igen

Då var jag hemma efter mycket om och men. Daniel ville inte att jag skulle åka och låg och sjöng för sig själv som en annan psykopat :P
Men kom till Landvetter och slapp vänta speciellt länge innan det var dags för bording. Planet var sjukt stort av någon anledning, men jag är glad, för jag fick en hel rad för mig själv.
Dock var jag inte lika glad när vi skulle landa och åkte igenom massor med svarta moln, det blev lite skumpigt. 
Men i alla fall, när jag går av planet så ringer jag pappa för att kolla om han står nere vid bagage bandet och väntar, men han har lyckats virra bort sig på den stora flygplatsen. Han hade tydligen varit borta vid terminal fem och åkt mot trafiken och allt. Han är för söt och virrig ibland min pappa.
Hem kom jag i alla fall och nu sitter jag här...

Imorgon är det äntligen dags för New moon kvällen med Sara och Kajsa! Längtar sjukt mycket. Kajsa sover även över hos mig då hennes bussasr i Uppsala inte går som hon vill att dem ska gå. Men det blir ju bara lite trevligt med sällskap, nu när jag inte har en irreterande psykopat brevid mig mernar jag....


Måste bara lägga ut denna söta bild på mina syskon. Tommie som nu tydligen är 16 år har blivit sjukt stor, ser honom inte så ofta nämligen, men orkar inte ta upp det här just nu. Och så självklart lilla Conrad i tomte dräckt.

2009-11-18 @ 22:51:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0